Årsresume 2009!

Januari
Såg Twilight med Sara på bio den 2/1 så en kanonstart på 2009, den 3/1 fyllde Anna (syster år) och den 7/1 firade jag och älsklingen 2 år. Januari bestod av mycket wii spelande och jag såg Bond maraton och samma månad så flyttade älsklingen ihop med sin kompis Gustav.
På bloggen las det upp mycket recept denna månad och det blev en bowlingtur in till stan för att fira Sofia som fyllde 17 år. Januari 2009 var den månad jag klarade av uppkörningen och fick mitt körkort också!

Februari
Alla hjärtans dag som firades med en hockeymatch med Adam och hans far, denna månad köpte jag även ett par nya stövlar som jag ännu har och gillar. Det var fest hos Linnéa som fyllde 18 år.

Mars
Inledde Mars med att se Män som hatar kvinnor på bio i Umeå och efter det så åt vi på en kinarestaurang.
Melodifestivalen var och låten La Voix vann. Kategorin spartips dök upp här på bloggen och jag provade på vattengympa för första gången. En annan sak var att den "klantiga" busschaffören körde in i en snödriva på vägen hem från skolan. Det var också begravning denna månad. Jag gjorde högskoleprovet och vi fick reda på att vi får en lägenhet i Juni.

April
Ett gäng på 13 personer i tre bilar begav sig till Boda Borg och hade roligt där en heldag.
Studentmössan damp ner i brevlådan och denna månad klippte jag mig senast (dags igen snart?).
Även denna månad så lämnades projektarbetet in.

Maj
Eurovision songcontest var och Norge vann, reste till Stockholm med klassen.
Jag fick min röda digitalkamera och studenten började närma sig med stora steg.

Juni
Jag tog studenten och flyttade in med Adam i lägenheten. En annan stor sak som chokade hela världen var att Michael Jackson dog helt utan förvarning.

Juli
Jag fick första antagningsbeskedet men var långt bak som reserv.
Denna månad var jag och älsklingen mest i stugan och uppdateringen här på bloggen blev väldigt dålig.

Augusti
Jag fyllde 19 år och började på universitet på en kurs.
Vi var en sväng förbi skulpturparken i Umeå och den var sevärd med många roliga konstföremål.
Det blev även en utekväll på Droskan med Sara och Sarah. Jag köpte även min nya mobil.
Dna månad började man även på universitetet.

September
Jag kom på att jag ville nog läsa till arbetsteapeut. Jag började se på True Blood, en serie jag totalt har fastnat för. Vi åkte på IKEA med en av Adams vänner. Vi skaffade ABBA singstar som jag älskar.

Oktober
Sara flyttade ut och vi köpte Buzz och TP till playstation. Jag och Adam firade 1000 dagar.
Jag inhandlade en kavaj. Jag gjorde högskoleprovet för 3:e gången och det blev perfa :)

November
Adam fyllde 21, jag fick reda på högskoleprovsresultatet och jag såg This is it på bio med Lovisa.
Min stationära dator som älsklingen byggde åt mig blev klar också. Jag såg även filmen 2012 med Sara.

December

I början av December fick jag antagningsbesked 1 och jag var 7e reserv då.
Julafton kom och jag fick min älskade systemkamera.
På nyårsaftonen så fick jag mitt andra besked och jag kom in på arbetsterapeutprogrammet = lycka!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lovisa:

Grattis! Till det sistnämnda! Otroligt vilket minne du har!