Inspirerande foton på blommor

Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag älskar att fotografera naturen och speciellt blommor, här är några blommor som jag finner speciellt inspirerande.












Källa
#1 / / Paulina & Pernilla:

Fin blogg! :)

#2 / / Emilia:

Jätte fina bilder sötnos!



Blev jätte glad när jag läste ditt inlägg till mig, tack så jätte mycket det värmer verkligen :)



Hur mår du, hoppas att allt är bra? :} KRAM

#3 / / Elina:

Gud vad fina bilder det finns här i världen. Konst är vackert! (; Hihi. För att återgå till ditt svar till mig: jag pluggar tredje året, alltså femte terminen men på LÄRARUTBILDNINGEN, inte läkar-. (: O jag trivs jättebra. Svenska, religion har jag valt som ämnen, o jag ska ha de äldsta - högstadie/gymnasie. (: Arbetsterapeut? Vad innebär det mer exakt? Lite nyfiken. ^^