Sims och städning

Tjoho!

Sitter och spelar sims 3 idag med, har fastnat i det. Jag har vissa perioder då jag bara spelar sims i någon vecka sedan slutar jag ett tag och så där håller det på. det är så roligt att skapa relationer, skaffa barn, välja olika yrken, ut och resa och så vidare. Jag brukar ibland göra en familj som ser ut precis som A och mig men denna gång skapade jag helt annorlunda simmar.


Hubert nyduschad och invirad i en handduk.

A är idag nere i Ö-vik med Hubert och sin far, huset blir ju sålt till veckan eller något sådant så de fixar det sista nu.
Själv så är jag och Oskar här hemma och myser, ska städa lite nu strax. När jag var liten hatade jag att städa men nu när man är äldre så fokuserar jag på hur resultatet kommer att bli och då blir det mycket roligare att städa.

Ska lägga in några riktigt fina saker som jag hittat på IKEAs hemsida senare men först ska jag göra en lista(kommer i nästa inlägg)


Höres senare!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mimi:

När jag spelar sims (vilket inte är ofta, tröttnar oftast efter att ha byggt klart) så ser ALLA karaktärerna ut som mig. Gör jag en hel familj så måste det finnas en karaktär som är jag, annars vill jag inte spela, haha.

#2 / / CJ:

Vilka sötnosar!

#3 / / Neha:

Såå söta:D