Det som varit och komma skall

Tjoho!

Klockan är 14:00 och A for nyss iväg till stan för att gå på systemet och lite affärer såhär på nyårsafton.
Han kommer tillbaka om 1-2 timmar och efter det far vi till hans föräldrar i Vännäs.
Jag sitter och dricker kaffe ur min billiga kaffebryggare som kostade 39:- på MediaMarkt, köpte den igår, såhär ser den ut:


Kaffet blir helt okej i denna bryggare men bäst blir den nog i perkulatorn :p

Tänkte visa lite bilder på reafynd som jag hittat:


Badskum som doftar ljuvligt.


Hantlar på 1 kg. Visst kan 1 kg tyckas ynkligt men jag kände att det var bäst att börja med 1 kg oh sedan gå uppåt.


Inpackning som är efterlängtad! Ska använda den så snart jag druckit upp kaffe och hoppat in i duschen.

Sedan hittade jag en fin röd kofta på rean hos H&M igår när jag var där men jag har inte tagit någon bild på den än, det får komma med min outfit för kvällen.

Är det nyår så är det..


Xide Winter med glitter i ska avnjutas ikväll, samt lite bubbel :)
Publicerat i Allmänt