Nytt, billigt & bra

Tjoho!
Nu har jag börjat på min andra amigurumi, kommer att visa upp den när jag är klar men ni kan väl gissa vad det ska bli?
Fritt fram med gissningar, det ska bli ett djur som är ganska populärt ;)

Just nu sitter jag och dricker snabbkaffe, kände mig så trött så jag behövde en kopp. Mums!
Tänkte visa upp alla mina garner och virknålar jag fick av både farmor och mormor, det sparade in så mycket pengar :)


Massa garner i alla olika färger.


Virknålar i olika storlekar.

Förra veckan gick våran skrivare sönder så då blev det att inhandla en billig laserskrivare, såhär ser den ut:




Ha det bra!
Uppdaterar senare idag med lite bilder på andra saker som jag fått.

Kram!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lovisa:

Åh, vilken fin skrivare! (jag har en likadan) ;) jag skulle nog gissa på en... katt! :D