I have done it at last

Tjoho!

Har länge tänkt prova att göra ischoklad helt själv och nu har jag äntligen gjort det!
Jätteenkelt att göra och supergott med mörk choklad :)
Man behöver tre ingredienser: choklad, kokosfett och ägg.

Mums!

Publicerat i Mat m.m
#1 / / Monica:

Mums.. Spara några till mig ♥

Kram/mamma

#2 / / ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~:

Söt blogg du har!

#3 / / SOFIE - följ mina äventyr!:

hejhej! hoppas du får en mysig lördag:)

#4 / / louise:

hej!

fin blogg du har ,hoppas du har haft en bra dag

kolla gärna in min ''dagensdröm outfit'' och säg va du tycker!

kraam♥

#5 / / Elina:

Shit vad gott! :D Sj har jag gjort egen pepparkaksdeg och pepparkakor nu i helgen. Lite har jag tänkt behålla sj, annars har jag tänkt ge bort lite som julklapp i några snygga burkar från Åhlens eller liknande! (; Det är så gott och trevligt att göra sj. Jag har uppdaterat min blogg med lite bilder på mina katter! (: