Bingobingo

Vad är er erfarenhet av bingo?

När jag var liten spelade vi alltid på bingolotto när Loket var programledare han var verkligen en rolig man och jag minns att jag älskade de där Lördagarna man satt med den lila lotten och duttade med ”duttpennor”. Det var tider det, för bingolotto går väl fortfarande inte på tv eller har jag fel?

Det finns ju även andra typer av bingo än bingolotto, det finns till exempel bil bingo då man sitter i bilar och spelar och tutar då man har bingo. Låter riktigt skoj och vill verkligen testa det. En annan typ av bingo är ju gåbingo, att man går som en slinga och prickar av om man har den siffran. Även denna typ av bingo vill jag prova för jag tror bingo kan vara riktigt roligt om man bara ger det en chans eller vad tror ni?

 

Ge er ut och testa någon gång, jag tror det är värt det! J

Publicerat i Allmänt
#1 / / Fotograf Viktoria Wigenstam:

Jo, bingolotto går fortfarande, på tv4+ eeller något sånt, med lotta engberg som programledare, långt ifrån lika bra som när loket hade! :)

#2 / / Elina:

Ja, men bingo kan vara jättekul! Jag spelade mkt när jag var yngre med släkten. Det va jättemysigt faktiskt! Sen kanske man inte vinner, men jag tycker att det kan vara värt en chans. Särskilt om man är några stycken. (: