Vinn presentkort hos Emelie Ohlsson

Tjoho!

Nu drar jag igång en liten tävling/utlottning av ett presentkort värde 200 kronor som gäller hos fotografen Emelie Ohlsson, det kan användas till valfri tjänst hos henne. Jag vann detta för ett halvår sedan och inser nu att jag inte kommer att kunna förbruka det så jag lottar ut det istället.



För att delta gör ni såhär:
Kommenterar att ni vill vara med (1 lott)
Länkar till min blogg och inlägget (1 lott)
Lägger till mig på bloglovin (1 lott)

Om ni gör alla tre så får ni då 3 lotter totalt.

Tävlingen pågår tills nästa Fredag
Publicerat i Allmänt
#1 / / Robert:

Kikade runt på din blogg. Fina foton du har tagit! Hur är det annars med dig? :)

#2 / / Fotograf Viktoria Wigenstam:

Är utan tvekan med! :) Har lagt ett inlägg och lagt till dig på bloglovin (prenumerant nr 38 om det stämde), allt för förbättrade chanserna ;)

#3 / / Cazzie:

Söt katt di har (om den är din på din header?)



Jag har en liten frådestrun i min blogg! Skulle vara roligt om du fråga något! För jag är tjejen som älskar att svara! Så då kan du ju gissa hur det blir när jag smsar xD!

#4 / / ellen:

Ja jag kan gärna vara med! :) och för att svara på din kommentar, visst är det underbart med te? :D har du nån favorit?

#5 / / Matilda [myphoto.blogg.se]:

Vad rolig tävling! Vill gärna delta :)